مداد شکسته

دلتنگی نویسی های ذهن پریشان من...

مداد شکسته

دلتنگی نویسی های ذهن پریشان من...

مشخصات بلاگ

دلتنگی نویسی های ذهن پریشان من...


کانال تلگرام
@ashgheaghvagar1272

آخرین مطالب

بدرقه...

چهارشنبه, ۲۲ اسفند ۱۳۹۷، ۰۲:۵۶ ب.ظ



گاهی باید بیرون از در ایستاد کاسه ای آب بدست گرفت و بدرقه کرد خود را.. 

 مضحک است ،میدانم... 

 نگاه در نگاه خود شد...

 کمی بغض کرد و یکهو زد زیر گریه... 

 گفت: خودم جان زود برگرد، من تنهایم و چشم براهت...

 و خودم بگوید: قول میدهم وقتی پیدایش کردم برگردم ،قول بده مراقب خودت باشی... 

و بدرقه اش کرد...

 و رفت گوشه اتاق، بالش بیخیالی زیر سر گذاشت و خوابید...

 آنقدر عمیق که وقتی بیدار شدی بهار شده باشد...

 و خودم از سفر برگشته باشم، با لبخندی جاودانه... 

 گاهی باید خودمان را به دنبال خوشبختی بفرستیم!




آدنا




   

  • Adena Rahi

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی